Wat doet een office manager? We vroegen Rian van Lieshout wat haar functie als office manager bij 2-Control precies inhield en wat dit, volgens haar, zo leuk maakt.
Kun je jezelf kort voorstellen?
Ik ben Rian van Lieshout. Ik ben 36 jaar en ik werk nu enkele maanden bij 2-Control. Na mijn studie Communicatie ben ik het bedrijfsleven ingerold waarin ik veel ervaring heb opgedaan op allerlei gebieden: van HR-gerichte zaken en administratie tot de interne communicatie en zelfs het oprichten van mijn eigen onderneming. Uiteindelijk ben ik bij 2-Control terechtgekomen waar ik mezelf graag zie als 'het manusje van alles'.
Kun je iets vertellen over je functie?
Als office manager (of Manusje van alles) ben ik verantwoordelijk voor allerlei zaken. Zo hou ik me bezig met HR zaken en werk ik in de contractadministratie. Mijn taken liggen voornamelijk bij het verlichten van administratieve handelingen van de directie en sales manager.
Ik vind het interessant dat ik door mijn functie goed inzicht krijg in de hele organisatie. Ik ben vaak van alles op de hoogte en vervul daarom snel een verbindende rol tussen de verschillende afdelingen die 2-Control te bieden heeft.
Wat is voor jou 'typisch' 2-Control'?
We zitten elke lunchpauze gezellig met z'n allen aan één tafel te lunchen. Hier bovenop mogen we elke maandagmiddag genieten van een lekkere georganiseerde lunch. Ook de korte lijntjes en open communicatie vanuit directie naar al het personeel maakt 2-Control een unieke organisatie om voor te mogen werken.
Waarom zou een potentiële kandidaat voor 2-Control moeten kiezen?
2-Control staat dit jaar op het punt om een grote slag te maken in groei (op elk vlak). Hier liggen veel kansen om je werk eigen te maken, uit te blinken in waar je goed in bent en waardering terug te krijgen van je collega’s.