Hier vindt u de handleiding van onze Field Security app en Field Validation app.
Software support
Wanneer u een van de software oplossingen van 2-Control afneemt is een service-level agreement (SLA) van toepassing. Hierin staat dat de eerstelijns support wordt verzorgd door de Microsoft Dynamics partner (mits anders is afgesproken). Het SLA is actief zolang de jaarlijkse onderhoudskosten worden betaald.
Kan uw Dynamics partner de vraag niet beantwoorden, dan kunt u hieronder via e-mail een ticket voor uw supportaanvraag aanmaken. Alle supportaanvragen die via een ticket bij ons binnen komen worden binnen 24 uur beantwoord.
Bekijk ook eens onze Veelgestelde vragen of bekijk de handleidingen op deze pagina. Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen.
Handleiding Authorization Box
Hier vindt u de (installatie)handleiding van Authorization Box.
Supportaanvraag
Kan uw Dynamics partner de vraag niet beantwoorden, dan kunt u hieronder via e-mail een ticket voor uw supportaanvraag aanmaken.
Handleiding Security Authorization Box on Azure
Bekijk hier de handleiding 'Security Authorization Box on Azure'.